Llum frontal espeleologia
Introducció
Pot ser que hi hagi algú més que jo, que no vulgui fer una despesa massa gran per un frontal d’espeleo........................................
CONTINUA aquí
https://blocs.tinet.cat/gravacions/?page_id=654
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)