Avenc L'Averdó

Aquest va ser un dels primers avencs que vaig explorar durant la meva etapa en el GEIE de "Els Blaus"



Casc de paleta (de fibra de vidre) modificat amb cinta de persiana, rebladures i una sivella. Autèntica Chiruca
Cadireta feta amb 2 bagues de 8 mm. empalmades amb escanya mosques

Avenc L'Averdó (Ordal) 31 m.p. fotos del 13 maig 1973

D'esquerra a dreta i de dalt a baix : Joan Recasens, Ferran, Loli González, desconegut, Paloma Fonseca, Quim Bosch i Ramon Torres

BIBLIOGRAFIA:
Els Blaus circular per als socis / desembre 1974 / Avenc L'Averdó

6 comentaris:

  1. Hola Ferran.Jo tambe era membre d'ELS BLAUS fins el 1973.Tambe ting aquesta foto y el noi de la dreta al costat del Quim es diu Ramon Torres el meu germa.M'a agradat molt veure les fotos dons tenia bons amigs,en Quimet,Jaume Casano.,la Paloma,Carlos Alcala etc..... Com veures el meu catala escrit no es gaire bo Gracies per portarme tans bons recorts.Salutacions Esther Torres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Esther.
      Tens tota la raó, gràcies per aclarir-ho, l'havia cunfos amb en Josep Ramon Francesch, (ho rectifico ara mateix)
      Si tens més informació d'aquella època que pugui afegir, pots contactar amb mi a ferran6@gmail.com

      Jo escrivia els articles del butlletí dels Blaus en castellà i la Elisa o l'Anna Barbany els traduïen al català abans de publicar-los, més tard "em vaig tirar a la piscina" i cada dia aprenc una paraula més. Petons

      Elimina
    2. Be dons jo no era de baixar pel forats (JEJEJE)si anaba a les marxes era mes de caminar.Tinc una foto de una vegada que baig anar amb vosaltres i em baig quedar fora,ja te la fare arribar no et dire noms dosn els coneixeras a tots.Tambe li dire al meu germa que remeni una mica aviam si ell te mes fotos de aquellas sortides.Petons

      Elimina
    3. Hola Esther, et recordo perfectament. Estic esperant la teva foto i les del Ramon. Una abraçada

      Elimina
  2. El desconegut de la foto es diu Antonio Cabezas, tambe feia topografies,com tu Ferran, tu el vas ensenyar. Bet Cortés. La Colilla cunyada del Bombilla

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostia! Bet, quina il·lusió em fa que hagis escrit. Si us plau, enviam la teva adreça e-mail a ferran6@gmail.com
      Tot i que si sembla, no crec que aquest sigui "EL GORDO"
      El vam trobar desemparat a l'Ordal i el vàrem convidar a baixar amb nosaltres.

      Elimina